2010. április 22., csütörtök

Szétvágtam egy farmerszoknyát...

... és kijött belőle négy táska. Minden centijét hasznosítottam.
Ez a nyakkendő talán Apámé volt, annyira kívánkozott a farmer indigókékjéhez.



Némi tipródás után úgy döntöttem, a nyakkendő teljes vastagságán átszúrom a mágnespatentot, így stabilabb, de kellett valami, ami fedi a fémet. Ekkor akadt a kezembe ez a régi kitűző, olyan kis műanyag izé, de nagyon tetszenek a színei. 



Odáig vagyok a szivárványért, ezerféle szivárványos terv van a fejemben, ez lett az első megtestesülés. Gyapjúcsíkok kanyarognak, mint a fénysugarak, amik - mint azt fizikából tudjuk- egyenes vonalba terjednek, de ez egy szürreális táska.












Jó hosszú a pántja, vállon átvetveis hordható. A szűkítőket kézzel varrogattam-hímezgettem.


















Hahh, a rózsák folyton előkerülnek, szeretem őket, beismerem! A türkizt is ugyancsak, meg a világos fűzöldet!





































Készítettem egy neszeszert is ehhez a rózsáshoz, de szerintem önállóan is megállja a helyét, akár kislányoknak is. Gyapjakat fontam zsinórrá, azzal lehet összehúzni ilyen kis formás bugyorrá.


























3 megjegyzés:

bambiviki írta...

Elnézést a sok helyesírási hibáért, kicsit kapkodva tudtam elküldeni a bejegyzést, most meg nem hagy a rendszer javítani...

Zsanett írta...

Fú, ez a szivárványos táska még megvan? Megvenném!!

bambiviki írta...

Kedves Zsanett!
Ez a táska kelt el a leghamarabb, de van még bennem ötlet a szivárvány csíkokkal...:)
Most nyaralok, nincs netünk, csak így hetente 1x, de ha hazaértem, és érdekel a szivárvány-farmer kombináció más kivitelben is, kérlek írj emailt és megbeszéljük!
Szép napot!