2010. március 11., csütörtök

nyakkendők

Már egy ideje gondolkodtam a férfi nyakkendők táskaként való újrahasznosításán, mert annyira adja magát. Be is szereztem néhány szép darabot, ki is találtam, melyik színt mivel varrom majd össze. Rajzoltam néhány tervet, és egy este rákerestem a Meskán és az Etsy-n. Nagyon meglepődtem, mert rá kellett jönnöm, nem én találtam fel a spanyol viaszt. Nyilván mások számára is ilyen kézenfekvő volt a nyakkendők használata, és bizony sok tervem visszaköszönt a képeken. Ígyhát olyan darabokat varrtam végül, amihez hasonlóval nem találkoztam böngészésem során.
Pamut sávolyszövetre tűztem a nyakkendő-darabokat, szép színátmenetes lila béléssel kombinálva a szürke vásznat. A kockás nyakkendőhöz egy tuti lila övet is leltem, mintha hozzá festették volna a bőrt!
Igazi kis tavaszi darabok, szerető gazdára várnak a boltomban!






1 megjegyzés:

Timi írta...

Ez nagyon ötletes! Ügyes vagy! :)