2010. február 15., hétfő

After Bálint-nap

Nem tudtam még magamévá tenni a Valentin-napot, mint ünnepet. Eleddig egyszer sem bírtuk megünnepelni, hiába a szép hagyomány, mire elérte kis hazánkat néhány éve, gyakorlatilag csak egy újabb pénzköltési apropót láttam benne. Így egyszerűen nem foglalkozom vele. Vagy tudat alatt mégis?! Mert varrtam egy szívecskés táskát. Na azért a romantikus dekoráció élét erősen tompítja az emo-s színvilág, meg a punk-os formák, legalábbis ezek az irányzatok villantak be, mikor a fekete-fehér-rózsaszín csíkos kis pulóvert nézegettem. Szerintem egy kifejezetten fiatalos darab sikeredett belőle, tinik vállán is el tudom képzelni, és én is erős kísértést éreztem, hogy megtartsam magamnak, pedig a középiskolások néha már csókolommal köszönnek (áááááá!!!).
Fekete viszkóz bélést kapott a táska és a neszeszer is.
A vállpánt külön tetszik, egy fekete műbőr és egy fehér pamut fémcsatos öv nászából született. Így 10 centis álíthatósága lett a pántnak.

Itt meg is vásárolható! ;)















Nincsenek megjegyzések: